Door naar de 1/8 finale!

19 juni 2014 - Porto Alegre, Brazilië

Salvador is de carnavalstad van Brazilië, maar in Porte Alegre hebben we het gevierd. Die Aussies zijn geweldige supporters en eerlijk is eerlijk, na twee wedstrijden staan ze boven Spanje. Dat hadden ze voor het toernooi zelf ook niet verwacht!

Een zwaarbevochten overwinning in een zonovergoten Porto Alegre heeft ons op 6 punten gezet! Dat zullen ze bij VI Oranje niet leuk vinden, maar wij wel!

Het is geen mooie stad, maar ze hebben het hier wel prima op orde. Alles goed geregeld, veel beter als in Salvador. Wij gaan dadelijk op weg naar Buenos Aires, even geen voetbal, maar wat cultuur snuiven (en op zijn tijd een hapje en een drankje)!

Daarna een puntje pakken tegen Chili en dan mogen we naar Fortaleza. Klinkt goed toch, maar we bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd en dus 5 to go!

Groeten weer van Marion, Ingrid, Stefan en Eric

1. Henri van der heijden:
    19 juni 2014
    Goed om te zien dat jullie het goed maken en jullie aanwezigheid Oranje geluk brengt. Veel plezier in Argentinie en tot het volgende verslag. Mis wel wat hakjes trouwens.
  2. Rikydebrouwer:
    19 juni 2014
    jully maken t heel goed zo te horen n mooie reis geniet er van en n maandag zyn jully weer in fortaleza gr geniet
  3. Petra:
    19 juni 2014
    Wat gaaf om dit zo te lezen en die geweldige foto's te zien, wat een sfeertje!! Geniet ervan allemaal! (Zal vast wel lukken ;) xxx
  4. Co, Marion, Cody:
    19 juni 2014
    He allemaal ziet er goed uit en blijf vooral genieten ( ook veel drinken) he anders drogen jullie uit.
  5. Toine en Erica:
    20 juni 2014
    Heel veel plezier in Argentinië! Wat fantastisch allemaal tot nu toe, geniet er goed van. En @ mar, je moet ook tijden de wedstrijd die vlag omhoog houden, anders zien wij jullie niet zitten. Dikke kus van ons
  6. Stefan heuverling:
    20 juni 2014
    Gisteren aangekomen in buenos aires, wat een mooie stad met veel restaurants en kroegen, dus honger en dorst lijden we zeker hier niet. De vleesliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen en het kost hier werkelijk geen drol.Het is hierwel hartje winter met temperaturenin de nacht van 2 graden, dat scheelt ff 28graden tov salvador !Vandaag gaan we naar boca juniors stadion. Je ziet hier arm en rijk op nog geen 500 meter van elkaar. Maar het cenrum is redelijk veilig en we gaan veel met de taxi zeker na vijven als het hier donker is. En erika die vlag ligt een beetje gevoelig bij ingridje en marion. Erik bereikt er een groot irritatieniveau mee vooral bij schoentje maar dat moet ie zelf mar toelichten.