Spanje -Nederland 1 - 5

17 juni 2014 - Salvador, Brazilië

Wat een start! Na een lange maar goede reis (bijna 30 uur) kwamen we aan in Salvador en toen op naar het stadion. Daar werd geschiedenis geschreven, wat een tweede helft, die ook nog gemakkelijk tot 1 - 7 of 1 - 8 had kunnen leiden. Daarna alleen maar gejuich van de kant van de Brazilianen, waar we ook maar kwamen. Finale Brasil - Hollanda roepen ze, maar wij houden ons nog in. We kennen het Zwitserlandscenario nog...

Daarna op naar Praia do Forte, een geweldig leuke badplaats zo'n 70 kilometer ten noorden van Salvador. Mooi weer, lekker eten en een gezellig drankje! Daar was het prima vertoeven. Vandaag zijn we vertrokken en aangekomen in Porto Alegre, waar we dadelijk een leuk plekje zoeken om Brazilië - Mexico te kijken. En morgen natuurlijk Nederland tegen Australië. Zouden we een goede basis kunnen leggen voor die felbegeerde eerste plaats in poule B?

We zullen maar zeggen: 6 to go!

Vele groeten van Stefan, Marion, Eric en Ingrid

1. Peter:
    17 juni 2014
    Dat is een enerverend eerste verslag... En dat zo kort na de wedstrijd Spanje-NL... Hebben jullie nog wel tijd om aan het strand te liggen?
    Nou uhhh... mucho placer alli en Brasil!
    Nijmegen
  2. Annie Stuij:
    17 juni 2014
    Blij dat jullie het zo naar je zin hebben geniet er van met zijn allen xx
  3. Hans & Marja:
    17 juni 2014
    Klinkt goed. Veel plezier nog!
  4. Joeri:
    17 juni 2014
    Mooi gesproken Jack van Gelder!
    Geniet er nog van mensen van het goede leven!
  5. Esther halewijn:
    17 juni 2014
    Ohhh klinkt goed allemaal! Flink hard juichen morgen; misschien helpt het. We zijn ook helemaal niet jaloers dat jullie daar zitten en wij hier. Ik bedoel wij hebben Jack van gelder en hamsters van de Albert Heijn. Dus maak je over ons vooral geen zorgen ;-). Geniet ervan, het is jullie gegund. Gr. Esther
  6. Rikydebrouwer:
    18 juni 2014
    nou dat was n wedstryd daar heb je van genoten he
    nou kyken wat ze vandaag doen...
    geniet er van gr kees en riky
  7. Toine en Erica:
    18 juni 2014
    Jullie hebben inderdaad een geweldige wedstrijd gezien! Geniet ervan, jullie hebben het alle vier verdient. Op naar vanavond!
  8. Erica:
    He hallo daar,

Lekker aan het genieten????
    Ben benieuwd vanavond....!!!!!
    Succes en veel plezier!!!!!

Groetjes Erica, Paul en Sydney
  9. Stefan heuverling:
    18 juni 2014
    Gisterenavond flink gefeest hier in Porte Alegre samen met de aussies en de Brazilianen. Er was zelfs een nederlands carnavalsbandje die samen met de lokale sambaband alles op zijn kop zette. Natuurlijk onder begeleiding van hele aardige braziliaanse sambadanseressen waarmee ik en munne maat natuurlijk uitgebreid mee op de foto moesten. Wat ksn de natuur toch mooi zijn hier in Brazilië. Inmiddels lig ik hier al weet twee uur wakker net als iedere dag en is het hier nou half 7 hoop dat de rest snel ontwaakt en dan ff eten en snel naar het oranjeplein en op naar hopelijk weer een goed resultaat. Houden jullie op de hoogte. Gr stefan
  10. Erica:
    18 juni 2014
    Enne waar blijven de foto's............
  11. Stefan heuverling:
    Ja dat gaat heel traag
    Dan had erik nou nog achter zijn computertje gezeten.
  12. Bert &Will:
    Het komt goed.
    Waxine lichtje aansteken en ze knipoogt!
    Veel plezier
  13. Toine en Erica:
    Wij willen foto's!!!!
  14. Jorge Fernandez Casal:
    18 juni 2014
    Ik heb uw boodschap vertaald en ik ben blij voor dat veel dit is echt genieten.
    De partij van Spanje Nederland denk je graag alles, vooral voor Marion die zou genieten met deze demonstratie van macht tegen Spanje.
    Ik zou graag meer foto's van je "Footbol party" zie echt het begin van je reis Nederland is uitgegroeid tot een unieke en onvergetelijke ervaring. Ik zou willen dat je terug naar huis met de felbegeerde trofee en een heleboel foto's om al je vrienden te laten zien.He traducido vuestro mensage y me alegro por que mucho que esta is disfrutando mucho.

El partido de España Holanda supongo que os gustaria mucho a todos, Especialmente a Marion que disfrutaria con esa demostración de poder ante España.
    me gustaría ver mas fotos de vuestra "Footbol party" Realmente el inicio de Holanda ha convertido vuestro viaje en una experiencia unica e inolvidable. Deseo que volvais a casa con la ansiado trofeo y un monton de fotos para enseñar a todos vuestros amigos.
  15. Wim maria:
    19 juni 2014
    Bij het lezen van het verslag, zijn we al voor de volgende ronde geplaatst.
    Maak er een mooie feest van, dan komt het allemaal goed.